0
0,00 €
 x 

Cart empty

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ Επιχείρησης LAPTOP SERVICE (ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝ. ΚΩΣΤΑΣ )

Ο καταναλωτής-πελάτης αποδέχεται τους γενικούς όρους που έχουν σχέση με την παραλαβή, τον έλεγχο, την επισκευή και την παράδοση της εκάστοτε ηλεκτρονικής συσκευής πίσω στον πελάτη επισκευασμένης.

Ο πελάτης έρχεται με τη συσκευή του στο κατάστημα προς έλεγχο. Διενεργείται άμεσα ένας πρώτος γρήγορος έλεγχος της συσκευής και εφ’ όσον ο λόγος για τον οποίο ήρθε είναι κάτι απλό, όπως, για παράδειγμα, η εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος σε έναν υπολογιστή, εκτιμάται άμεσα το κόστος, ενημερώνεται επί τόπου ο πελάτης και εφ’ όσον συμφωνεί με το κόστος, προχωράει άμεσα η εργασία.
Λόγω της φύσης της εργασίας, ενδέχεται στην πορεία και πριν παραδοθεί η συσκευή στον πελάτη, ο τεχνικός μας να ανακαλύψει άλλα προβλήματα, όπως χαλασμένη κάμερα, πληκτρολόγιο ή προβλήματα σε θύρες USB και άλλα. Σε αυτήν την περίπτωση ενημερώνεται εκ νέου ο πελάτης και εφ’ όσον είναι εφικτό και επιθυμεί, προχωράμε σε επισκευή, ενημερώνοντας πρώτα για το επιπλέον κόστος.

Σε περισσότερο σύνθετες βλάβες, όπως, για παράδειγμα, όταν ένα μηχάνημα είναι τελείως «νεκρό», δεν έχει καθόλου ενδείξεις ότι τροφοδοτείται με ρεύμα ή απλώς ανάβει ένα λαμπάκι χωρίς να ανάβει η οθόνη, ακόμα και η γρήγορη διάγνωση κατά την παραλαβή δεν είναι εφικτή. Σε αυτήν την περίπτωση, ενημερώνεται ο πελάτης ότι υπάρχει κόστος συνήθως 20,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και απαιτείται διάστημα 2-3 ημερών για την διάγνωση. Κατόπιν τούτου, ενημερώνουμε τον πελάτη για το κόστος σε όλα τα προβλήματα που θα βρούμε και εφ’ όσον επιθυμεί, προχωράμε στην επισκευή. Σε περιπτώσεις που εφ’ όσον προχωρήσουμε σε επισκευή διαπιστωθούν στην πορεία άλλα προβλήματα που δεν ήταν δυνατόν να διαγνωστούν πριν την επισκευή, η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη, καθώς επισκευάζουμε κατά βάση συσκευές υψηλής τεχνολογίας στις οποίες δεν είναι πάντα εφικτό να δούμε και διαγνώσουμε τα πάντα εξ αρχής. Για παράδειγμα, ένα τελείως «νεκρό» μηχάνημα, αφού επισκευάσουμε τη μητρική πλακέτα, μπορεί να λειτουργεί πλέον και να μπαίνει στα windows. Εντούτοις, ενδέχεται μετά από αυτή την επισκευή να διαπιστωθεί ένα οπτικό πρόβλημα στην οθόνη, στα ηχεία, στην κάμερα ή κάπου αλλού. Εφ’ όσον αυτό δεν είναι εφικτό να διαπιστωθεί πριν λειτουργήσει ο υπολογιστής, η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη να επισκευάσει οτιδήποτε άλλο βρεθεί χαλασμένο. Οι επισκευές όλες ακολουθούν την εξής πορεία: 1) επισκευή του μεγαλύτερου προβλήματος, π.χ. να ζωντανέψουμε ένα laptop, 2) στην πορεία, έλεγχος εξακρίβωσης άλλων προβλημάτων και ενημέρωση πελάτη, 3) τέλος, παράδοση στον πελάτη της συσκευής, έχοντας κάνει όλους τους προβλεπόμενους διαγνωστικούς ελέγχους καλής λειτουργίας.

Η τρίτη κατηγορία επισκευών είναι ακόμα πιο σύνθετη και αφορά περιπτώσεις που υπάρχει μεγάλο ρίσκο να προκληθεί ζημιά σε άλλο σημείο κατά την προσπάθεια επισκευής. Υπάρχουν οθόνες και ανταλλακτικά που είναι κολλημένα από τον κατασκευαστή και δεν υπάρχει τεχνικός τρόπος χωρίς κίνδυνο να γίνει επισκευή. Σχετικό παράδειγμα αποτελεί η αλλαγή μπαταρίας σε ένα κινητό με κολλημένη οθόνη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πριν προβούμε σε οποιαδήποτε εργασία, ενημερώνουμε τον πελάτη αν αποδέχεται να προχωρήσουμε σε επισκευή, αντικατάσταση ή οποιοδήποτε άλλο έλεγχο φέροντας αποκλειστικά ο ίδιος ο πελάτης τον κίνδυνο πρόκλησης οποιασδήποτε περαιτέρω ζημίας ή και ακόμα και ολικής καταστροφής της συσκευής. Εφ’ όσον ο πελάτης αποδέχεται τον κίνδυνο της επισκευής, τότε προχωράμε κανονικά στην προσυμφωνημένη εργασία.

Ο πελάτης για να φέρει τη συσκευή του στην επιχείρηση μας δέχεται εκ προοιμίου ότι είμαστε άριστοι τεχνικοί, ότι θα λειτουργήσουμε καλοπροαίρετα και καλόπιστα και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να του χαλάσουμε κάτι πάνω στη συσκευή με υπαιτιότητα ή ευθύνη μας.

Ειδικά, οι ακριβές ηλεκτρονικές συσκευές, όπως υπολογιστές και κινητά apple, καθώς και μηχανήματα και κάρτες γραφικών gaming είναι κάτι που δεν αναλαμβάνει συνήθως καμία επιχείρηση για να μην έχει προβλήματα με τον πελάτη σε περιπτώσεις διαφωνίας όταν κάτι δεν πάει καλά.

Γνωρίζοντας το πρόβλημα της αγοράς και έχοντας επιτυχία στο 99% των περιπτώσεων αναλαμβάνουμε ακόμα και τις πιο σύνθετες βλάβες, αλλά πάντα με σχετική ενημέρωση και κίνδυνο του πελάτη για το τελικό αποτέλεσμα.

Τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα έχουν από τον κατασκευαστή μια συγκεκριμένη και περιορισμένη εγγύηση δύο ετών τις περισσότερες φορές, ακριβώς επειδή είναι ευαίσθητα και πέραν αυτού του χρόνου οι εταιρείες παραγωγής δεν αναλαμβάνουν καν την επισκευή τους.

Όταν ένα μηχάνημα είναι ακόμη στην εγγύηση, εμείς προτρέπουμε τον πελάτη να απευθυνθεί στην εταιρεία παραγωγής της συσκευής, τη λεγόμενη αντιπροσωπεία γιατί αλλιώς θα χάσει την εγγύηση του σε περίπτωση που επέμβει άλλο ανεξάρτητο εργαστήριο. Παρ’ όλ’ αυτά επειδή για λόγους επιτάχυνσης της επισκευής ή άλλους λόγους ο πελάτης μπορεί να επιθυμεί να προχωρήσουμε εμείς με την επισκευή, το αναλαμβάνουμε με τους όρους και τις υποχρεώσεις αυτής της σελίδας.

Σε κάποιες περιπτώσεις ο χρόνος αναμονής για τον διαγνωστικό έλεγχο οφείλεται στην έλλειψη ανταλλακτικών ή στην πολυπλοκότητα του ηλεκτρονικού εξαρτήματος. Μια μητρική πλακέτα, για παράδειγμα, έχει χιλιάδες ηλεκτρονικά εξαρτήματα πάνω και χρειάζονται ακόμα και μέρες μέχρι να ελεγχθούν τα περισσότερα ή ακόμα και όλα. Ακόμα και να γίνει η επισκευή, εμείς θα βάλουμε τον υπολογιστή να λειτουργεί στο μέγιστο για 1-2 ημέρες συνεχόμενα προκειμένου αν είναι να εμφανίσει ένα καινούριο πρόβλημα, να το εμφανίσει σε εμάς πριν το παραδώσουμε στον πελάτη.

Ο πελάτης βάση της παρούσας δήλωσης γνωρίζει ότι η συσκευή του θα παραμείνει στο εργαστήριό μας για ελέγχους σωστής λειτουργίας και αξιόπιστης επισκευής και είτε θα παραλάβει την συσκευή πλήρως επισκευασμένη, είτε θα την κρίνουμε μη επισκευάσιμη και θα την παραδώσουμε ανεπισκεύαστη.

Το κόστος του διαγνωστικού ελέγχου, το οποίο ενέρχεται συνήθως στα 20,00 ευρώ, αφαιρείται από το κόστος επισκευής, εφ’ όσον ο πελάτης αποφασίσει να προχωρήσει σε αυτήν. Αν, για παράδειγμα, για ένα «νεκρό» λάπτοπ πληρώσει ο πελάτης 20,00 ευρώ στην αρχή για διαγνωστικό έλεγχο και το τελικό κόστος επισκευής είναι 60,00 ευρώ, τότε ο πελάτης θα οφείλει μονό άλλα 40,00 ευρώ. Σε περίπτωση που δεν επιθυμεί να προχωρήσουμε με την επισκευή, δεν οφείλει τίποτα παραπάνω από τα 20,00 ευρώ που έχει προπληρώσει.

Κάθε πελάτης οφείλει να έχει διαβάσει και να έχει αποδεχτεί ανεπιφύλακτα αυτούς τους όρους πριν έρθει στο κατάστημα μας για έλεγχο και επισκευή της συσκευής του.

 

Η Επιχείρηση LAPTOP SERVICE «ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝ. ΚΩΣΤΑΣ» δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια δεδομένων και δεν υποχρεώνεται σε πιθανή ανεύρεση κατά τη διάρκεια της επισκευής. Επεξεργασία δεδομένων γίνετε αποκλειστικά στην έκταση που είναι αναγκαίο για τις εργασίες επισκευής και συντήρησης. Δεν επεξεργαζόμαστε δεδομένα για δική μας χρήση.

Προϊόντα που παραμένουν στο κατάστημα επισκευασμένα πέραν των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών χρεώνονται με έξοδα αποθήκευσης.
Η επιχείρηση LAPTOP SERVICE «ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝ. ΚΩΣΤΑΣ» παύει να έχει οποιαδήποτε υποχρέωση φύλαξης του αντικειμένου που παραδίδεται για επισκευή μετά την πάροδο ενενήντα (90) ημερολογιακών ημερών από την ειδοποίηση του πελάτη για παραλαβή. Εάν ο πελάτης δεν παραλαμβάνει τη συσκευή του εντός του ανωτέρου διαστήματος, αυτή θα αποστέλλεται για ανακύκλωση χωρίς οποιαδήποτε υποχρέωση αποζημίωσης.

Τελευταία ενημέρωση : 11/6/2021