0
0,00 €
 x 

Cart empty

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ Επιχείρησης LAPTOP SERVICE (ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝ. ΚΩΣΤΑΣ )

Γενικοί Όροι Επισκευών με παραδείγματα

Επιχείρηση: LAPTOP SERVICE - Δημητρακάκης Ιωάν. Κώστας

Ο πελάτης, με την παραλαβή της ηλεκτρονικής του συσκευής από την επιχείρησή μας, αποδέχεται τους παρακάτω γενικούς όρους που αφορούν την παραλαβή, τον έλεγχο, την επισκευή και την επιστροφή της συσκευής.

1. Παραλαβή και Έλεγχος Συσκευής

Κατά την παραλαβή της συσκευής:

  • Διενεργείται αρχικός γρήγορος έλεγχος.

    • Παράδειγμα: Αν έρθετε με έναν υπολογιστή που χρειάζεται εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος, θα σας ενημερώσουμε άμεσα για το κόστος (π.χ. 35€ για Windows εγκατάσταση) και, αν συμφωνήσετε, θα ξεκινήσουμε την εργασία επί τόπου.

  • Αν η βλάβη είναι απλή, ενημερώνεται άμεσα ο πελάτης για το κόστος και προχωράμε σε επισκευή, εφόσον δοθεί έγκριση.

  • Αν εντοπιστούν επιπλέον προβλήματα κατά τη διάρκεια της επισκευής, ενημερώνεται εκ νέου ο πελάτης για το επιπλέον κόστος.

    • Παράδειγμα: Κατά την εγκατάσταση, ενδέχεται να διαπιστώσουμε ότι το πληκτρολόγιο δεν λειτουργεί σωστά ή ότι η θύρα USB έχει χαλάσει. Σε αυτήν την περίπτωση, θα σας ενημερώσουμε για το πρόσθετο κόστος (π.χ. 20€ για αλλαγή θύρας USB).

2. Διάγνωση Σύνθετων Βλαβών

Για πιο σύνθετες βλάβες (π.χ. «νεκρές» συσκευές):

  • Ο χρόνος διάγνωσης απαιτεί 2-3 ημέρες και υπάρχει κόστος 20,00€, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

    • Παράδειγμα: Αν φέρετε έναν υπολογιστή που δεν ανάβει καθόλου, η διάγνωση μπορεί να απαιτεί έλεγχο της μητρικής πλακέτας, κάτι που μπορεί να διαρκέσει μερικές ημέρες.

  • Μετά τη διάγνωση, ενημερώνουμε τον πελάτη για το κόστος επισκευής. Εφόσον το αποδεχτεί, προχωράμε με τις εργασίες.

  • Η επιχείρησή μας δεν φέρει ευθύνη για προβλήματα που ανακαλύπτονται κατά τη διάρκεια της επισκευής, καθώς πολλές βλάβες δεν μπορούν να εντοπιστούν πριν από την αποκατάσταση της κύριας βλάβης.

    • Παράδειγμα: Αν ένα laptop δεν ανάβει καθόλου και διαπιστώσουμε ότι η μητρική πλακέτα χρειάζεται επισκευή, μετά την επισκευή ενδέχεται να προκύψει πρόβλημα με την οθόνη που δεν ήταν δυνατό να διαπιστωθεί πριν την επισκευή.

3. Σύνθετες Επισκευές Υψηλού Ρίσκου

Ορισμένες επισκευές εμπεριέχουν ρίσκο (π.χ. αντικατάσταση μπαταρίας σε συσκευή με κολλημένη οθόνη). Σε αυτές τις περιπτώσεις:

  • Ενημερώνεται ο πελάτης για τον κίνδυνο.

    • Παράδειγμα: Σε συσκευές όπως το iPhone με κολλημένη οθόνη, κατά την αλλαγή μπαταρίας υπάρχει κίνδυνος να σπάσει η οθόνη. Αν συμφωνήσετε να προχωρήσουμε, αναλαμβάνετε την ευθύνη για τον κίνδυνο αυτό.

  • Εφόσον αποδεχτεί, προχωράμε στην εργασία με τον πελάτη να αναλαμβάνει την ευθύνη για τυχόν ζημίες.

4. Διαχείριση και Παράδοση Συσκευής

Με την αποδοχή των όρων:

  • Ο πελάτης δηλώνει ότι μας εμπιστεύεται ως άριστους τεχνικούς και αναγνωρίζει ότι λειτουργούμε με καλή πίστη.

  • Η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει ευθύνη για την απώλεια δεδομένων κατά τη διαδικασία επισκευής.

    • Παράδειγμα: Αν παραδώσετε έναν υπολογιστή για επισκευή, θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει εφεδρικό αντίγραφο των αρχείων σας, καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια δεδομένων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

5. Εγγυήσεις

  • Η επιχείρηση παρέχει εγγύηση 12 μηνών για τα ανταλλακτικά, εκτός από τις μπαταρίες που καλύπτονται για 6 μήνες σε laptop και 3 μήνες σε κινητά.

    • Παράδειγμα: Αν αλλάξετε οθόνη σε έναν φορητό υπολογιστή, η νέα οθόνη καλύπτεται από εγγύηση 12 μηνών. Αν αλλάξετε μπαταρία, η εγγύηση για αυτήν είναι 6 μήνες στο laptop και 3 μήνες σε κινητό τηλέφωνο.

  • Η εγγύηση δεν καλύπτει δυσλειτουργίες που οφείλονται σε ιούς ή κακή χρήση.

5α. Αποστολή Συσκευών για Έλεγχο και Αντικατάσταση

  • Η αποστολή συσκευής από τον πελάτη στο κατάστημα για έλεγχο ή αντικατάσταση, είτε εντός είτε εκτός εγγύησης, γίνεται με ευθύνη και έξοδα του πελάτη.

  • Όλα τα προϊόντα και ανταλλακτικά που αγοράζονται από την επιχείρηση παραλαμβάνονται και παραδίδονται στο κατάστημα με ευθύνη και έξοδα του πελάτη.

  • Για πελάτες που βρίσκονται μακριά από το κατάστημα, η αποστολή της συσκευής προς έλεγχο ή αντικατάσταση λόγω εγγύησης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής προς το κατάστημα, καθώς και με τα έξοδα επιστροφής της νέας ή επισκευασμένης συσκευής στο σημείο που βρίσκεται ο πελάτης.

6. Χρόνος Ελέγχου και Επισκευής

  • Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και τη φύση της βλάβης.

    • Παράδειγμα: Αν χρειάζεστε αλλαγή μητρικής πλακέτας και το ανταλλακτικό δεν είναι διαθέσιμο άμεσα, η επισκευή μπορεί να καθυστερήσει. Σε αυτή την περίπτωση, θα σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο καθυστέρησης.

  • Σε σύνθετες επισκευές, μπορεί να χρειαστεί να παραμείνει η συσκευή για επιπλέον ελέγχους.

7. Ειδικές Περιπτώσεις

  • Σε περιπτώσεις που η συσκευή είναι ακόμη στην εγγύηση από τον κατασκευαστή, συνιστούμε να απευθυνθείτε στην αντιπροσωπεία.

    • Παράδειγμα: Αν το λάπτοπ σας καλύπτεται ακόμα από εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρείας, όπως η Dell, συνιστάται να επικοινωνήσετε με την επίσημη αντιπροσωπεία για να μην χάσετε την εγγύηση.

  • Εάν επιλέξετε να προχωρήσουμε εμείς με την επισκευή, αποδέχεστε τους παρόντες όρους.

8. Χρέωση Αποθήκευσης

  • Συσκευές που παραμένουν στο κατάστημα πέραν των 10 ημερών από την ολοκλήρωση της επισκευής επιβαρύνονται με έξοδα αποθήκευσης.

    • Παράδειγμα: Αν η επισκευή σας ολοκληρωθεί στις 1 Ιανουαρίου και η συσκευή παραμείνει στο κατάστημα χωρίς να παραληφθεί μέχρι τις 11 Ιανουαρίου, θα υπάρξει επιπλέον χρέωση αποθήκευσης.

  • Η επιχείρηση παύει να έχει υποχρέωση φύλαξης μετά από 90 ημέρες από την ειδοποίηση για παραλαβή της συσκευής. Μετά την πάροδο αυτής της προθεσμίας, η συσκευή θα αποστέλλεται για ανακύκλωση χωρίς αποζημίωση.

9. Προσωπικά Δεδομένα

  • Η επιχείρηση δεν επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα, εκτός από ό,τι είναι απαραίτητο για την επισκευή. Οι τεχνικοί δεν θα έχουν πρόσβαση στα αρχεία σας, εκτός εάν αυτά σχετίζονται με την επισκευή.

    • Παράδειγμα: Αν η βλάβη αφορά προβλήματα στο λογισμικό ή στο λειτουργικό σύστημα και χρειάζεται να γίνει επανεγκατάσταση, μπορεί να χρειαστεί να έχουμε πρόσβαση σε αρχεία συστήματος.

10. Σημαντικές Παρατηρήσεις για Αντίγραφα Ασφαλείας και Απώλεια Δεδομένων

  • ΔΕΝ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ την επιτυχή δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων κατά τη διάρκεια της επισκευής.

  • Παρακαλείστε να έχετε δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας πριν μας παραδώσετε τη συσκευή σας. Αν χρειάζεστε βοήθεια για αυτό, μπορούμε να το αναλάβουμε με επιπλέον χρέωση, χωρίς όμως καμία εγγύηση επιτυχίας.

11. Αναγνώριση Ρίσκου Κατά την Επισκευή

  • Η διαδικασία επισκευής ενδέχεται να αποκαλύψει προϋπάρχουσες φθορές ή δυσλειτουργίες.

  • Οι φθορές αυτές μπορεί να επιδεινωθούν κατά την προσπάθεια επισκευής, και σε ακραίες περιπτώσεις η συσκευή σας μπορεί να "νεκρώσει".

  • Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για τέτοιες εξελίξεις. Παρακαλούμε για την κατανόησή σας σχετικά με αυτήν την πιθανότητα.

12. Αποστολές και Παραλαβές

  • Οι αποστολές και παραλαβές των συσκευών από και προς το κατάστημα επιφέρουν επιπλέον χρέωση, ανάλογα με τον κούριερ της επιλογής σας.

  • Είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη η ασφάλιση της συσκευής για τυχόν ζημιές ή απώλεια κατά τη μεταφορά με τον κούριερ της επιλογής του.

13. Υλικά Αντικατάστασης

  • Κατά την αντικατάσταση υλικών (π.χ. οθόνες, τροφοδοτικά, μνήμες κ.λπ.), αν δεν μας ζητήσετε ρητά κατά την παράδοση της συσκευής να σας επιστρέψουμε τα παλιά ανταλλακτικά, αυτά θα προωθούνται για ανακύκλωση.

  • Μετά την ανακύκλωση, δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκτησής τους.

14. Λογισμικό

  • Σε περίπτωση που απαιτείται η εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος (π.χ. Windows) ή άλλου λογισμικού, είναι απαραίτητο να μας παραδώσετε τα γνήσια CD’s του λογισμικού ή να υπάρχει καταχωρημένη άδεια στον επεξεργαστή, ή αυθεντικός κωδικός ενεργοποίησης.

  • Η επιχείρησή μας δεν ευθύνεται για την ενεργοποίηση του λογισμικού ή για την όποια υποτιθέμενη γνησιότητα.

  • Δεν εγκαθιστούμε πειρατικό λογισμικό σε καμία περίπτωση.

15. Προσωπικά Δεδομένα

  • Οι τεχνικοί μας δεν θα πλοηγηθούν στα προσωπικά σας αρχεία κατά τη διάρκεια της επισκευής, εκτός εάν αυτά είναι απαραίτητα για τη διαδικασία της επισκευής.

  • Σας συνιστούμε να αφαιρέσετε όλα τα προσωπικά ή απόρρητα δεδομένα από τον υπολογιστή σας πριν μας τον παραδώσετε, εάν δεν επιθυμείτε κανείς να έχει πρόσβαση σε αυτά.

16. Δικαίωμα Άρνησης

  • Διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης επισκευής σε περιπτώσεις όπου η βλάβη είναι πέρα από το πεδίο εξειδίκευσής μας ή για οποιονδήποτε άλλο εύλογο λόγο.

17. Εγκαταλελειμμένα Προϊόντα

  • Η επιχείρηση απορρίπτει ή στέλνει για ανακύκλωση όλα τα προϊόντα που παραμένουν στο κατάστημα μετά την πάροδο 90 ημερολογιακών ημερών από την ειδοποίηση του πελάτη για παραλαβή, χωρίς καμία υποχρέωση αποζημίωσης.

18. Κόστος Επισκευής

  • Η επισκευή θα πραγματοποιηθεί βάσει του συμφωνημένου κόστους εργασίας.

  • Σε περίπτωση που υπάρξουν αλλαγές στο κόστος, είτε για επιπλέον εργασίες είτε λόγω αλλαγής στα ανταλλακτικά, θα σας ενημερώσουμε προτού προχωρήσουμε, ώστε να αποδεχτείτε τις νέες χρεώσεις.

19. Επισκευή Κάρτας Γραφικών

  • Οι περισσότερες βλάβες στις κάρτες γραφικών οφείλονται στο βάρος τους και στις υψηλές θερμοκρασίες, κάτι που μπορεί να προκαλέσει βλάβες σε διάφορα σημεία της κάρτας.

  • Μετά την επισκευή, είναι απαραίτητη η τοποθέτηση βάσης στήριξης (holder) στην κάρτα γραφικών για να στηριχτεί σωστά το βάρος της και να αποφευχθούν μελλοντικές βλάβες.

  • Σε περίπτωση που δεν τοποθετηθεί holder, η εγγύηση ακυρώνεται αυτόματα.

  • Δείτε ένα βίντεο για τη σωστή τοποθέτηση του holder στα social media μας:

  • Παρακαλούμε, μετά την εγκατάσταση της κάρτας, να στείλετε μια φωτογραφία με τη σωστή τοποθέτηση του holder στο email fixplace.gr@gmail.com ή στο Viber στο 6906403764 για την ενεργοποίηση της εγγύησης.
    Τελευταία ενημέρωση : 15/10/2024

Αναλυτικά παραδείγματα

Ο καταναλωτής-πελάτης αποδέχεται τους γενικούς όρους που έχουν σχέση με την παραλαβή, τον έλεγχο, την επισκευή και την παράδοση της εκάστοτε ηλεκτρονικής συσκευής πίσω στον πελάτη επισκευασμένης.

Ο πελάτης έρχεται με τη συσκευή του στο κατάστημα προς έλεγχο. Διενεργείται άμεσα ένας πρώτος γρήγορος έλεγχος της συσκευής και εφ’ όσον ο λόγος για τον οποίο ήρθε είναι κάτι απλό, όπως, για παράδειγμα, η εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος σε έναν υπολογιστή, εκτιμάται άμεσα το κόστος, ενημερώνεται επί τόπου ο πελάτης και εφ’ όσον συμφωνεί με το κόστος, προχωράει άμεσα η εργασία.
Λόγω της φύσης της εργασίας, ενδέχεται στην πορεία και πριν παραδοθεί η συσκευή στον πελάτη, ο τεχνικός μας να ανακαλύψει άλλα προβλήματα, όπως χαλασμένη κάμερα, πληκτρολόγιο ή προβλήματα σε θύρες USB και άλλα. Σε αυτήν την περίπτωση ενημερώνεται εκ νέου ο πελάτης και εφ’ όσον είναι εφικτό και επιθυμεί, προχωράμε σε επισκευή, ενημερώνοντας πρώτα για το επιπλέον κόστος.

Σε περισσότερο σύνθετες βλάβες, όπως, για παράδειγμα, όταν ένα μηχάνημα είναι τελείως «νεκρό», δεν έχει καθόλου ενδείξεις ότι τροφοδοτείται με ρεύμα ή απλώς ανάβει ένα λαμπάκι χωρίς να ανάβει η οθόνη, ακόμα και η γρήγορη διάγνωση κατά την παραλαβή δεν είναι εφικτή. Σε αυτήν την περίπτωση, ενημερώνεται ο πελάτης ότι υπάρχει κόστος συνήθως 20,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και απαιτείται διάστημα 2-3 ημερών για την διάγνωση. Κατόπιν τούτου, ενημερώνουμε τον πελάτη για το κόστος σε όλα τα προβλήματα που θα βρούμε και εφ’ όσον επιθυμεί, προχωράμε στην επισκευή. Σε περιπτώσεις που εφ’ όσον προχωρήσουμε σε επισκευή διαπιστωθούν στην πορεία άλλα προβλήματα που δεν ήταν δυνατόν να διαγνωστούν πριν την επισκευή, η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη, καθώς επισκευάζουμε κατά βάση συσκευές υψηλής τεχνολογίας στις οποίες δεν είναι πάντα εφικτό να δούμε και διαγνώσουμε τα πάντα εξ αρχής. Για παράδειγμα, ένα τελείως «νεκρό» μηχάνημα, αφού επισκευάσουμε τη μητρική πλακέτα, μπορεί να λειτουργεί πλέον και να μπαίνει στα windows. Εντούτοις, ενδέχεται μετά από αυτή την επισκευή να διαπιστωθεί ένα οπτικό πρόβλημα στην οθόνη, στα ηχεία, στην κάμερα ή κάπου αλλού. Εφ’ όσον αυτό δεν είναι εφικτό να διαπιστωθεί πριν λειτουργήσει ο υπολογιστής, η επιχείρηση δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη να επισκευάσει οτιδήποτε άλλο βρεθεί χαλασμένο. Οι επισκευές όλες ακολουθούν την εξής πορεία: 1) επισκευή του μεγαλύτερου προβλήματος, π.χ. να ζωντανέψουμε ένα laptop, 2) στην πορεία, έλεγχος εξακρίβωσης άλλων προβλημάτων και ενημέρωση πελάτη, 3) τέλος, παράδοση στον πελάτη της συσκευής, έχοντας κάνει όλους τους προβλεπόμενους διαγνωστικούς ελέγχους καλής λειτουργίας.

Η τρίτη κατηγορία επισκευών είναι ακόμα πιο σύνθετη και αφορά περιπτώσεις που υπάρχει μεγάλο ρίσκο να προκληθεί ζημιά σε άλλο σημείο κατά την προσπάθεια επισκευής. Υπάρχουν οθόνες και ανταλλακτικά που είναι κολλημένα από τον κατασκευαστή και δεν υπάρχει τεχνικός τρόπος χωρίς κίνδυνο να γίνει επισκευή. Σχετικό παράδειγμα αποτελεί η αλλαγή μπαταρίας σε ένα κινητό με κολλημένη οθόνη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πριν προβούμε σε οποιαδήποτε εργασία, ενημερώνουμε τον πελάτη αν αποδέχεται να προχωρήσουμε σε επισκευή, αντικατάσταση ή οποιοδήποτε άλλο έλεγχο φέροντας αποκλειστικά ο ίδιος ο πελάτης τον κίνδυνο πρόκλησης οποιασδήποτε περαιτέρω ζημίας ή και ακόμα και ολικής καταστροφής της συσκευής. Εφ’ όσον ο πελάτης αποδέχεται τον κίνδυνο της επισκευής, τότε προχωράμε κανονικά στην προσυμφωνημένη εργασία.

Ο πελάτης για να φέρει τη συσκευή του στην επιχείρηση μας δέχεται εκ προοιμίου ότι είμαστε άριστοι τεχνικοί, ότι θα λειτουργήσουμε καλοπροαίρετα και καλόπιστα και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να του χαλάσουμε κάτι πάνω στη συσκευή με υπαιτιότητα ή ευθύνη μας.

Ειδικά, οι ακριβές ηλεκτρονικές συσκευές, όπως υπολογιστές και κινητά apple, καθώς και μηχανήματα και κάρτες γραφικών gaming είναι κάτι που δεν αναλαμβάνει συνήθως καμία επιχείρηση για να μην έχει προβλήματα με τον πελάτη σε περιπτώσεις διαφωνίας όταν κάτι δεν πάει καλά.

Γνωρίζοντας το πρόβλημα της αγοράς και έχοντας επιτυχία στο 99% των περιπτώσεων αναλαμβάνουμε ακόμα και τις πιο σύνθετες βλάβες, αλλά πάντα με σχετική ενημέρωση και κίνδυνο του πελάτη για το τελικό αποτέλεσμα.

Τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα έχουν από τον κατασκευαστή μια συγκεκριμένη και περιορισμένη εγγύηση δύο ετών τις περισσότερες φορές, ακριβώς επειδή είναι ευαίσθητα και πέραν αυτού του χρόνου οι εταιρείες παραγωγής δεν αναλαμβάνουν καν την επισκευή τους.

Όταν ένα μηχάνημα είναι ακόμη στην εγγύηση, εμείς προτρέπουμε τον πελάτη να απευθυνθεί στην εταιρεία παραγωγής της συσκευής, τη λεγόμενη αντιπροσωπεία γιατί αλλιώς θα χάσει την εγγύηση του σε περίπτωση που επέμβει άλλο ανεξάρτητο εργαστήριο. Παρ’ όλ’ αυτά επειδή για λόγους επιτάχυνσης της επισκευής ή άλλους λόγους ο πελάτης μπορεί να επιθυμεί να προχωρήσουμε εμείς με την επισκευή, το αναλαμβάνουμε με τους όρους και τις υποχρεώσεις αυτής της σελίδας.

Σε κάποιες περιπτώσεις ο χρόνος αναμονής για τον διαγνωστικό έλεγχο οφείλεται στην έλλειψη ανταλλακτικών ή στην πολυπλοκότητα του ηλεκτρονικού εξαρτήματος. Μια μητρική πλακέτα, για παράδειγμα, έχει χιλιάδες ηλεκτρονικά εξαρτήματα πάνω και χρειάζονται ακόμα και μέρες μέχρι να ελεγχθούν τα περισσότερα ή ακόμα και όλα. Ακόμα και να γίνει η επισκευή, εμείς θα βάλουμε τον υπολογιστή να λειτουργεί στο μέγιστο για 1-2 ημέρες συνεχόμενα προκειμένου αν είναι να εμφανίσει ένα καινούριο πρόβλημα, να το εμφανίσει σε εμάς πριν το παραδώσουμε στον πελάτη.

Ο πελάτης βάση της παρούσας δήλωσης γνωρίζει ότι η συσκευή του θα παραμείνει στο εργαστήριό μας για ελέγχους σωστής λειτουργίας και αξιόπιστης επισκευής και είτε θα παραλάβει την συσκευή πλήρως επισκευασμένη, είτε θα την κρίνουμε μη επισκευάσιμη και θα την παραδώσουμε ανεπισκεύαστη.

Το κόστος του διαγνωστικού ελέγχου, το οποίο ενέρχεται συνήθως στα 20,00 ευρώ, αφαιρείται από το κόστος επισκευής, εφ’ όσον ο πελάτης αποφασίσει να προχωρήσει σε αυτήν. Αν, για παράδειγμα, για ένα «νεκρό» λάπτοπ πληρώσει ο πελάτης 20,00 ευρώ στην αρχή για διαγνωστικό έλεγχο και το τελικό κόστος επισκευής είναι 60,00 ευρώ, τότε ο πελάτης θα οφείλει μονό άλλα 40,00 ευρώ. Σε περίπτωση που δεν επιθυμεί να προχωρήσουμε με την επισκευή, δεν οφείλει τίποτα παραπάνω από τα 20,00 ευρώ που έχει προπληρώσει.

Κάθε πελάτης οφείλει να έχει διαβάσει και να έχει αποδεχτεί ανεπιφύλακτα αυτούς τους όρους πριν έρθει στο κατάστημα μας για έλεγχο και επισκευή της συσκευής του.

Η Επιχείρηση LAPTOP SERVICE «ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝ. ΚΩΣΤΑΣ» δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια δεδομένων και δεν υποχρεώνεται σε πιθανή ανεύρεση κατά τη διάρκεια της επισκευής. Επεξεργασία δεδομένων γίνετε αποκλειστικά στην έκταση που είναι αναγκαίο για τις εργασίες επισκευής και συντήρησης. Δεν επεξεργαζόμαστε δεδομένα για δική μας χρήση.

Προϊόντα που παραμένουν στο κατάστημα επισκευασμένα πέραν των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών χρεώνονται με έξοδα αποθήκευσης.
Η επιχείρηση LAPTOP SERVICE «ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝ. ΚΩΣΤΑΣ» παύει να έχει οποιαδήποτε υποχρέωση φύλαξης του αντικειμένου που παραδίδεται για επισκευή μετά την πάροδο ενενήντα (90) ημερολογιακών ημερών από την ειδοποίηση του πελάτη για παραλαβή. Εάν ο πελάτης δεν παραλαμβάνει τη συσκευή του εντός του ανωτέρου διαστήματος, αυτή θα αποστέλλεται για ανακύκλωση χωρίς οποιαδήποτε υποχρέωση αποζημίωσης.

Συνοπτικά

Εγγύηση: Η επιχείρηση εγγυάται με 12 μήνες διάρκεια για όλα τα ανταλλακτικά των επισκευών της εκτός από μπαταρίες στις οποίες ο προμηθευτής δίνει 6 μήνες. Εξαιρούνται από την εγγύηση δυσλειτουργία λογισμικού λόγω ιών, χρήσης  και ζημιές των ανταλλακτικών λόγω κακής χρήσης. Αποστολές-παραλαβές: Οι αποστολές-παραλαβές προς και από το κατάστημα επιφέρουν επιπλέον χρέωση από κούριερ της επιλογής σας. Είναι ευθύνη του πελάτη η ασφάλιση σε θέματα ζημιών, η απώλεια των συσκευών με τον κούριερ της επιλογής του. Χρόνος ελέγχου και επισκευής. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για γρήγορη διάγνωση και επισκευή,  αλλά ο αρχικός εκτιμώμενος χρόνος μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα με τη φύση της βλάβης και τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών. Υλικά αντικατάστασης: Σε αντικατάσταση υλικών (π.χ. Οθόνες, τροφοδοτικά, μνήμες κτλ.), εάν δεν μας ζητήσετε κατά την παράδοση της συσκευή σας να σας δώσουμε πίσω τα παλιά ανταλλακτικά, αυτά θα προωθούνται σε χώρους ή κάδους ανακύκλωσης και δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης τους μετά. Επιπτώσεις από αναβαθμίσεις: Οι κατασκευαστές δεν δίνουν πάντα σαφείς οδηγίες για τις αναβαθμίσεις που μπορεί να δεχτεί μια συσκευή σε λειτουργικό σύστημα ή μνήμες. Κατά την αναβάθμιση μπορεί να παρουσιαστεί αστάθεια στο λειτουργικό σύστημα ή μη σωστή λειτουργία επιμέρους συσκευών, κάρτες WIFI, κάρτες ήχου κτλ. Αν και  καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επαναφορά της συσκευής στην πρότερη κατάστασή της, αυτό δεν είναι πάντα εφικτό όταν είναι πολύ παλιά. Ευθύνη της επιχείρησης: Συμφωνείτε και αποσύρετε κάθε ευθύνη από την επιχείρηση, για ζημιές που μπορεί να προκληθούν κατά την προσπάθεια επισκευής ή διάγνωσης, καθώς και για οποιοδήποτε απώλεια δεδομένων, όπως επίσης διαφυγόντα κέρδη από δραστηριότητες όπου χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή σας, έξοδα μετακίνησης, κέρδη, ζημίες και ό,τι άλλο σχετίζεται με την υπό επισκευή συσκευή, ακόμα και αν αυτό οδηγήσει στην πλήρη αχρήστευση της συσκευής. Η διαδικασία επισκευής ενδέχεται να αποκαλύψει προϋπάρχουσες φθορές ή δυσλειτουργίες, οι οποίες μπορεί να επιδεινωθούν κατά την προσπάθεια αποκατάστασης. Παρακαλούμε για την κατανόησή σας σχετικά με αυτή τη πιθανότητα. Απώλεια δεδομένων: Αν και ποτέ δεν θα κάνουμε κάποια ενέργεια κατά την οποία κινδυνεύετε να χάσετε τα δεδομένα σας επειδή είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχετε, είναι πάντα δική σας ευθύνη να κρατάτε αντίγραφό ασφαλείας. Η επιχείρηση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για απώλεια δεδομένων κατά την διαδικασία επισκευής. Μπορείτε να μας ζητήσετε να δημιουργήσουμε αντίγραφο ασφαλείας, εφ’ όσον είναι τεχνικά εφικτό, το οποίο χρεώνεται επιπλέον. Παρ’ όλ’ αυτά, σε καμία περίπτωση ΔΕΝ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ. Ιδιοκτησία: Ο υπολογιστής ή η συσκευή που μας παραδίδετε προς επισκευή πρέπει να σας ανήκει. Η Εταιρία θα επιστρέψει τον υπολογιστή στον ιδιοκτήτη του μετά το πέρας των εργασιών επισκευής. Λογισμικό: Σε περίπτωση που χρειάζεται η εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος (π.χ. windows) ή άλλου λογισμικού, πρέπει να μας παραδίδετε τα γνήσια CD’s του λογισμικού αυτού ή η άδεια να είναι καταχωρημένη στον επεξεργαστή ή να υπάρχει αυθεντικός κωδικός ενεργοποίησης. Η επιχείρηση μας δεν ευθύνεται για την ενεργοποίηση του λογισμικού και την όποια υποτιθέμενη γνησιότητα και δεν κάνει εγκατάσταση πειρατικού λογισμικού. Προσωπικά δεδομένα: Οι τεχνικοί δεν θα πλοηγηθούν στα προσωπικά σας αρχεία κατά την επισκευή, εκτός και αν αυτά σχετίζονται με την διαδικασία της επισκευής. Παρακαλούμε, αφαιρέστε πριν μας παραδώσετε τον υπολογιστή σας όλα τα προσωπικά ή απόρρητα δεδομένα τα οποία δεν επιθυμείτε να έχει πρόσβαση κανείς. Δικαίωμα άρνησης: Διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης επισκευής όταν είναι πέρα από το πεδίο μας ή για άλλο εύλογο λόγο. Εγκαταλελειμμένα προϊόντα: Η Επιχείρηση στέλνει ή απορρίπτει σε κάδο προς ανακύκλωση όλα τα προϊόντα μετά την πάροδο ενενήντα (90) ημερολογιακών ημερών από την ειδοποίηση του πελάτη για παραλαβή χωρίς οποιαδήποτε υποχρέωση αποζημίωσης. Κόστος επισκευής: Η επισκευή θα γίνει βάσει του συμφωνημένου κόστους εργασίας και θα ενημερωθείτε για οιαδήποτε αλλαγή στο κόστος, για επιπλέον εργασίες ή αλλαγή στο κόστος ανταλλακτικών προκειμένου αν θέλετε να  το αποδεχτείτε και να προχωρήσουμε. 

Τελευταία ενημέρωση : 11/6/2021

Search

E-SHOP